Dukascopy. Swiss ECN forex company offers best spreads, marketplace and highest liquidity for on-line forex trading.

Thursday, July 17, 2008

Snippets: Corat Coret Pot pet Pot Pet..

Hi blog ini mcm ada pasang surut pula heheh.. kejap update kejap x. Well pejam celik pejam clik da 2 tahun aku unemployed. "Just i and my chart" itu lah yang berlaku sepanjang 2 tahun,berhadapan dengan mcm2 tekanan dan krisis yg mematangkan aku untuk terus survive dalam forex. Kehadiran Haikal rakan serumah aku untuk turut ikut serta berdagang di pasaran paling bahaya di dunia serba sedikit membawa keceriaan untuk aku terus mengambil rezeki di dalam market.

Bukan mudah untuk mencari jawapan kepada setiap pergerakan di dalam market, memaki, bercakap sorang sorang, bertanya mengapa dan mengapa sorang sorang sudah menjadi kebiasaan aku bila aku berhadapan dengan pasaran huhu, ayat2 biasa.. "weh adeh ape hal la ko turun plak.. price da langgar resistance kot.. bodo betul la".. haha itu lah antara ayat2 biasa yang aku pakai untuk meredakan sedikit tekanan bila menghadapi floating yang agak mengerikan.

Tidak lupa gak pada rakan2 trader yang lain .. jeehan, eto , apeng , salleh , amero,pearnet dan rafuzi yang sering berkongsi pendapat, dan memaki bersama sama.

Semoaga maju jaya aku ucapkan kepada kalian.

Tidak lupa juga kepada www.aiskosong.net tempat lepak baru aku skarang.. at least tadek la boring sangat hehe.

Akhir kata lawan tetap lawan ...

No comments: